לפרטים נוספים
052-4046505

צור קשר

הינך נמצא כאן

דף הבית » בר מתוקים לבת מצווה

בר מתוקים לבת מצווה

בר מתוקים לבת מצווה יעניק לבת שלכם וחברותיה חוויה בלתי נשכחת וכמובן טעם מתוק בפה ובנשמה!  אם אתם מארגנים אירוע חגיגי לבת המצווה של בתכם, תזכרו שצריך להשקיע מכל הלב ולעשות מסיבה מרהיבה מאין כמוה. בת מצווה הוא לא סתם עוד יום הולדת מן המניין, מדובר באירוע של פעם בחיים ולכן צריך לארגן חגיגה מיוחדת כל כך שידברו עליה עוד שנים רבות! כדי לארגן את המסיבה המושלמת צריך לשכור הרבה אטרקציות מגניבות ומלהיבות לילדים. האטרקציה האהובה ביותר וללא ספק גם הטעימה ביותר היא כמובן בר מתוקים לבת מצווה!

כמה מילים על בר ממתקים

למי שלא מכיר ולא ראה מעולם, בר מתוקים הוא דוכן, בעצם כמו כל בר אחר מלבד שוני אחד חשוב ביותר, על בר הממתקים תוכלו למצוא אך ורק ממתקים! ממתקים מכל הסוגים והטעמים, סוכריות ושוקולדים, מרשמלו, נחשי גומי, סוכריות על מקל ואפילו מפל שוקולד מבעבע!  כל אחד יכול לגשת לבר הממתקים ולקחת לעצמו את הממתק שבו חשקה נפשו. בר מתוקים מתאים לכל אירוע פרטי ומשמח, לדוגמא יום הולדת, בר מצווה, חתונה, ברית ועוד, או אירוע עסקי כלשהו כמו כנס, מסיבה או השקת מוצר. בר הממתקים יוסיף הרבה לאווירה של כל אירוע ויקשט ביופי ומתיקות כל מסיבה שבה הוא יוצב!

איך לעצב בר מתוק לבת מצווה:

צריך לזכור שבת מצווה הוא אירוע מיוחד של בנות ולכן צריך לעצב אותו כך שהבת שלכם וחברותיה ירגישו בנוח במסיבה וייהנו מכל רגע ורגע. עיצוב האירוע מתחיל בדברים הקטנים ולכן חשוב לעצב אותם בהתאם. בר ממתקים הוא הפינה הצבעונית ביותר בכל אירוע. הוא מורכב מסוכריות וממתקים בכל צבעי הקשת, הוא משוקט בבלונים, ולעתים גם בפרחים ואי אפשר שלא להסתכל עליו. כדי שבר המתוקים שלכם יתאים למסיבת בת מצווה צריך לעצב אותו בצורה שהבנות יאהבו.

טיפים לעיצוב בר מתוקים לבת מצווה:

מבחר ממתקים
ראשית כל, כשאתם בוחרים ממתקים שונים לבר המתוקים בבת מצווה, חשוב לבחור כמה שיותר סוגים של סוכריות ושוקולדים כדי שלאורחים יהיה מגוון של מתוקים לבחור מהם. אל תפסחו על סוכריות על מקל, סוכריות גומי, מרשמלו, שוקולד בכל הסוגים ובכל מצבי הצבירה שלו, מסטיקים, פירות והפתעות אחרות. בר מתוקים מוצלח בוא בר שופע בכל טוב, מגרה את כל מי שניצב מולו ומצליח לספק את כל האורחים, איש איש בהתאם לטעמו האישי.

מראה וצבעים
תעצבו את בר המתוקים לבת מצווה כך שיתאים לגוון של שאר הקישוטים. ישנן בנות שאוהבות צבע ורוד והמסיבה המושלמת בשבילן תהיה בגוונים של הצבע הורוד. אם השמלה של בעלת האירוע היא ורודה, העיצוב והקישוטים של העולם ורודים, חשוב שגם הבר המתוק ישחק עם שלל הגוונים של הצבע הורוד וישלים את המראה הכללי של האירוע.

חשיבות ההגשה
בר ממתקים יכול להיות מושקע ומרשים מצד אחר ומצד שני עלוב ומסכן. ההבדל הוא לא באיכות הממתקים ואפילו לא בכמות שלהם אלא בצורת ההגשה. כדי ליצור תחושה של בר ממתקים טוב ואיכותי, צריך להגיש את מגוון המתוקים בתוך צנצנות מעוצבות ויפות בכל מיני גדלים וצורות. אם תגישו את הממתקים על צלחות חד פעמיות, המסיבה תראה כמו מסיבת בית לילדה קטנה, אך אם תשקיעו בעיצוב ופרזנטציה, תשתמשו בכוסות, מיכלים וצנצנות מיוחדות, תקנו לבר המתוקים תחושה של מעבדת ממתקים משוכללת ומטריפה!

כמות הממתקים
פרט קטן וזניח לכאורה אך יכול לעשות את כל ההבדל הוא כמובן כמות הממתקים. כשאתם מעצבים את  בר המתוקים לבת מצווה, צריך להצטייד בכמות נאה של ממתקים. חגיגת הבת מצווה היא חגיגה גדולה עם מוזמנים רבים ורעבים ולכן חשוב לדאוג שתמיד תהיה אספקה של ממתקים מכל הסוגים. אין דבר עצוב ומכוער יותר מאשר בר ממתקים ריק מממתקים כבר בתחילתה של המסיבה.

קישוטים נוספים
כדי לקשט ולהבליט את בר הממתקים מומלץ להוסיף גם בלונים צבעוניים, בלוני הליום מיוחדים, קישוטי פרחים ריחניים וכמובן גם שלטים ואיחולים. בר הממתקים יכול להיות כרטיס הברכה המושקע ביותר בעולם! תגישו יחד עם הממתקים הנפלאים, את ברכת היום הולדת שלכם יחד עם זר פרחים ענק ומרשים. מחווה יפה שכזאת בטוח תפתיע ותשמח עד מאוד את כלת בת המצווה.

לעצב בר מתוקים לבת מצווה זו לא משימה קלה כלל, אך למזלכם ישנם הרבה ספקים של אטרקציות לאירועים שמתמחים בברים מתוקים לחתונות, חגיגות בר מצווה, בת מצווה, ימי הולדת, בריתות וכל מיני אירועים משמחים אחרים. אם אתם רוצים להביא למסיבה שלכם את הבר המתוק המושקע והמיוחד ביותר שתוכלו לדמיין, כדאי להשתמש בשירותיהם של מקצוענים ולשכור בר ממתקים גדול, מרהיב ומעוצב להפליא!

בר מצווה - בת מצווה